Norėdami grąžinti kokybišką(-as) prekę(-es), per 30 kalendorinių dienų nuo prekės(-ių) pristatymo dienos kreipkitės info@norameda.lt nurodydami grąžinamos prekės(-ių) pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Gavę prašymą, susisieksime su Jumis per 2 darbo dienas ir informuosime, ar galite grąžinti prekę(-es).

Jei grąžinama(-os) kokybiška(-os) prekė(-ės), grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

Jei grąžinate nekokybišką(-as) prekę(-es), grąžinimo išlaidos Jums bus apmokėtos įsitikinus, kad prekė(-ės) grąžinta(-os) dėl netinkamos jos(-ų) būklės.
Tinkamos kokybės maisto prekės bei supakuotos tinkamos kokybės prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, nekeičiamos ir negrąžinamos, nebent pardavėjas nusprendžia kitaip.

Daugiau apie grąžinimo sąlygas skaitykite pirkimo-pardavimo taisyklėse.