DUK

PRISIJUNGIMAS

KĄ DARYTI, JEI PRARADAU SAVO PRISIJUNGIMO DUOMENIS? 

Turėtumėte nedelsdamas raštu informuoti mūsų el. parduotuvės klientų aptarnavimo skyrių, skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Mes neatsakome už trečiųjų asmenų veiksmus, padarytus pasinaudojus Jūsų prisijungimo duomenimis.

PREKIŲ UŽSAKYMAS

KAIP PIRKTI PREKES?

Pasirinkite norimą prekę, spustelėdami „Į krepšelį“. Į krepšelį susidėję visas norimas įsigyti prekes, dešiniajame kampe viršuje spustelėję prekių krepšelio ikonėlę arba sumą galite pašalinti nebereikalingą prekę (X) arba:
  1. Spustelėti „Prekių krepšelis“ ir peržiūrėti krepšelį, keisti prekių kiekius (įrašydami norimą kiekį ir spustelėdami žalią ikonėlę „Atnaujinti“), šalinti prekes (X), panaudoti nuolaidos kodą, grįžti į parduotuvę arba tęsti atsiskaitymą.
  2. Spustelėti „Atsiskaitymas“ ir iš karto pereiti prie mokėjimo. 
Jei esate naujas neprisijungęs pirkėjas, atsivėrusiame atsiskaitymo nustatymų lange pasirinkite, ar norite registruotis ir susikurti paskyrą, ar pirkti be registracijos. 
Registruodamiesi turėsite informacijos laukuose nurodyti savo duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms įsigyti, apmokėti ir pristatyti, taip pat susikurtą slaptažodį. Susikūrę paskyrą ateityje galėsite apsipirkti greičiau, žinoti užsakymų būseną ir sekti visų savo užsakymų istoriją. Jei nenorite registruotis, būsite nukreiptas iškart į atsiskaitymo detales. Abiem atvejais spustelėkite „Tęsti“ ir nurodykite būtinus duomenis. 
Jei esate grįžęs neprisijungęs pirkėjas ir norite prisijungti, tiesiog įveskite prisijungimo duomenis.

KADA MANO UŽSAKYMAS PRADEDAMAS VYKDYTI?

  1. Kai perkate internetu ir mokate už prekes mokėjimo pavedimu, mokėjimo kortelėmis arba grynaisiais pinigais, naudodamiesi „Paysera“, arba perkate internetu ir mokate mokėjimo pavedimu naudodamiesi „PayPal“, užsakymas toliau perduodamas vykdyti tik nuo to momento, kai pinigai įskaitomi į mūsų „Paysera“ arba „PayPal“ sąskaitą.
  2. Kai perkate internetu ir mokate už prekes pristatančiam kurjeriui grynaisiais pinigais arba banko kortele prekių pristatymo metu, sutartis laikoma vykdytina nuo to momento, kai patvirtinate savo užsakymą el. parduotuvėje.
  3. Kai perkate internetu ir mokate grynaisiais pinigais arba banko kortele „Lietuvos spaudos“, „Narvesen“ kioskuose arba „Maximos“ parduotuvių kasose užsakymas toliau perduodamas vykdyti tik nuo to momento, kai pinigai įskaitomi į mūsų banko sąskaitą.

AR GAUSIU PATVIRTINIMĄ APIE SAVO UŽSAKYMĄ?

Taip. Pateikę užsakymą, į savo nurodytą el. paštą gausite automatiškai sugeneruotą patvirtinimą, kad užsakymas yra priimtas mūsų el. parduotuvėje. 

KODĖL UŽSAKYMO INFORMACIJOJE TURIU NURODYTI TIKSLŲ SAVO TELEFONO NUMERĮ?

Tam, kad kurjeris galėtų su Jumis suderinti Jums patogų prekių pristatymo laiką, nes mes įteikiame siuntas asmeniškai gavėjui į rankas. 

ATSISKAITYMAS

KOKIE YRA ATSISKAITYMO UŽ PREKES BŪDAI IR SĄLYGOS?

  1. Naudojantis mokėjimo tarpininku „Paysera“:
  2. internetu per savo banko e. bankininkystės sistemą ar per „Paysera“ mokėjimo sistemą;
  3. grynaisiais pinigais ar banko kortele „Lietuvos spaudos“ kioskuose;
  4. grynaisiais pinigais ar banko kortele „Narvesen“ kioskuose;
  5. grynaisiais pinigais ar banko kortele „Maxima“ mažmeninės prekybos parduotuvių kasose.
  6. Naudojantis mokėjimo tarpininku „PayPal“ perkant prekes internetu; „PayPal“ sąskaitai susikurti reikalinga kredito arba debeto kortelė ir elektroninio pašto adresas; registracija vykdoma „PayPal“ nustatyta tvarka.
  7. Grynaisiais pinigais ar banko kortele prekių pristatymo / atsiėmimo metu.

PREKIŲ PRISTATYMAS

KIEK KAINUOJA PREKIŲ PRISTATYMAS?

Pristatymo mokestis visoje Lietuvoje – 3,91 Eur. Užsisakius prekių daugiau kaip už 45 Eur, pristatymas Lietuvoje nemokamas.

AR PRISTATOTE PREKES Į UŽSIENĮ?

Šiuo metu prekes pristatome tik į Latviją. 

PER KIEK LAIKO GAUSIU SAVO PREKES?

Užsakytas prekes pristatome Jūsų nurodytu adresu per 1–3 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo, nebent el. parduotuvėje nurodytas kitoks pristatymo terminas. Bet kuriuo atveju prekės Jums bus pristatytos ne vėliau kaip per 30 dienų. 
Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo kitos darbo dienos po sumos už prekes įskaitymo į mūsų sąskaitą. Šie terminai yra preliminarūs. Jie taip pat netaikomi tais atvejais, kai mūsų sandėlyje nėra reikiamų prekių ir Jūs informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. 

KAIP ATSIIMSIU SAVO PREKES?

Siuntą asmeniškai Jums pristatys „Lietuvos pašto“ siuntų vežimo tarnybos kurjeris.

PER KIEK LAIKO TURIU ATSIIMTI PREKES, JEI PASIRINKAU ATSISKAITYTI UŽ JAS GRYNAISIAIS AR BANKO KORTELE ATSIIMDAMAS PREKES?

Praėjus 21 kalendorinei dienai nuo prekių atsiėmimo termino. Priešingu atveju užsakymas anuliuojamas ir prekės grįžta į mūsų parduotuvę. Tokiu atveju turime teisę Jūsų prašyti per protingą terminą nuo nurodytos sumos atlyginti mūsų nuostolius, t. y. prekių pristatymo mokestį, jei toks buvo taikomas.

PER KIEK LAIKO TURIU ATSIIMTI PREKES, JEI UŽ JAS SUMOKĖJAU IŠ ANKSTO?

Praėjus 21 kalendorinei dienai nuo apmokėjimo termino. Jei jų neatsiėmėte, nes mums nepavyko su Jumis susisiekti per nurodytą laikotarpį, užsakymas anuliuojamas ir prekės grįžta į mūsų parduotuvę. Per 14 dienų grąžinsime už prekes sumokėtus pinigus, atskaičiavę banko mokesčius, kuriuos sumokėjome už atliktą banko pavedimą, bei prekių pristatymo mokestį, jeigu toks buvo taikomas. 

AR GALI PREKES ATSIIMTI KITAS NEI NURODYTA PATEIKIANT UŽSAKYMĄ ASMUO?

Prekės įteikiamos asmeniškai Jums, nebent pateikdami užsakymą nurodėte, kad prekes gali atsiimti ir kitas asmuo. Jei pats priimti prekių negalite ir nenurodėte asmens, kuris gali priimti prekes, ir prekės pristatytos Jūsų nurodytu adresu, negalėsite reikšti pretenzijų dėl netinkamam asmeniui pristatytų prekių.

KĄ DARYTI, JEI PASTEBĖJAU GAUTOS PREKĖS PAKUOTĖS PAŽEIDIMŲ, PREKIŲ KOMPLEKTIŠKUMO (ASORTIMENTO), KIEKIO NEATITIKIMŲ?

Turite dalyvaujant kurjeriui jo pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl pažeidimų ar neatitikimų. Jei siuntos nepatikrinate ir pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento) ir / ar kiekio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nenurodote jokių trūkumų, ji laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

AR GALIU GRĄŽINTI KOKYBIŠKĄ PREKĘ IR ATGAUTI UŽ JĄ SUMOKĖTUS PINIGUS?

Parduotų prekių trūkumai šalinami, kokybiškos prekės keičiamos / grąžinamos, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis 2014 m. liepos 22 d. LR Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“, Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
Kokybišką prekę (išskyrus maistą ir medicinos priemones, pvz., nosies, gerklės purškalą ir pan.) galite grąžinti, jei mes su tuo sutinkame, per 30 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos, jei ji grąžinama pagal taisyklių (https://www.gudruciovaistine.lt/info/5-pirkimo-pardavimo-taisykles) sąlygas. Per šį laikotarpį turite mus raštu informuoti el. paštu info@norameda.lt, nurodydamas grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Gavę prašymą, per 2 darbo dienas suderinsime su Jumis kokybiškos prekės grąžinimo arba keitimo detales, jei sutiksime su kokybiškų prekių grąžinimu, arba informuosime Jus, jog su kokybiškų prekių grąžinimu nesutinkame.
Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), tos pačios komplektacijos, kokią gavote. Būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą.
Įsitikinę, kad kokybiška prekė atitinka taisyklėse (https://www.gudruciovaistine.lt/info/5-pirkimo-pardavimo-taisykles) nustatytas sąlygas, grąžinsime pinigus į mokėtojo banko sąskaitą per 9–14 darbo dienų arba, jei pageidausite, per tą patį terminą pakeisime grąžintą kokybišką prekę nauja. Mes turime teisę atsisakyti priimti Jūsų grąžinamas prekes, jei nuspręsime, kad buvo nesilaikoma taisyklėse nustatytų prekių grąžinimo sąlygų.

AR GALIU PASIKEISTI ARBA GRĄŽINTI KOKYBIŠKĄ MAISTO PREKĘ?

Tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos, nebent mes nusprendžiame kitaip. Supakuotos tinkamos kokybės prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, taip pat gali būti keičiamos ir grąžinamos tik mums sutikus.

KAIP GRĄŽINTI KOKYBIŠKĄ ARBA NEKOKYBIŠKĄ PREKĘ?

Per kurjerį (kurjerio atvykimas, siuntos paėmimas Jūsų nurodytu adresu ir pristatymas mums apmokami Jūsų lėšomis) arba pašto skyriuose (pasirinktame pašto skyriuje savo lėšomis atliekant prekės grąžinimą).

AR ATGAUSIU VISUS SUMOKĖTUS PINIGUS, JEI GRĄŽINU KOKYBIŠKĄ PREKĘ PRAĖJUS 14 DIENŲ, BET NESIBAIGUS 30 DIENŲ NUO TADA, KAI GAVAU PREKĘ?

Tokiu atveju negrąžinsime Jūsų sumokėtų prekių pristatymo išlaidų, taip pat turėsite apmokėti visas prekių pristatymo išlaidas, susijusias su kokybiškų prekių grąžinimu ir / ar keitimu.

ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS (PRIVATUMO POLITIKA)

KAIP TVARKYSITE MANO ASMENS DUOMENIS?

Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi laikantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nustatytų reikalavimų, nuo 2018 m. gegužės 25 d. – Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimų, kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių tokių asmens duomenų tvarkymą bei apsaugą, mūsų privatumo politikos (https://www.gudruciovaistine.lt/info/3-privatum-politika). 

AR MANO JUMS PATEIKTI DUOMENYS BUS SAUGŪS?

Tvarkydami ir saugodami Jūsų asmens duomenis įgyvendinsime organizacines ir technines priemones, kurios užtikrins jų apsaugą nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo (https://www.gudruciovaistine.lt/info/3-privatum-politika).